• /
  • Aerodrom Ljubljana - pogosta vprašanja

Najbolj pogosta vprašanja za prevoz - transfer - letališče Ljubljana - Ljubljana mesto - rezervacije...


V: Ali so vse vaše storitve od vrat do vrat?
O: Da, vedno Vas bomo pripeljali/odpeljali na/z naslova, ki ste ga navedli pri rezervaciji.

V: Kolikšna je cena storitve?
O: Pojdite na našo glavno stran in vnesite osnovne podatke o prevozu. Ko boste pritisnili preveri ceno, Vas bo stran avtomatično prestavila na stran, kjer boste videli kateri prevozi so na razpolago in po kakšni ceni.

V: Ne najdem željene destinacije v rezervacijskem sistemu. Ali to pomeni, da takega prevoza ne morete realizirati?
O: Seveda lahko. V rezervacijskem sistemu so samo najbolj pogoste in popularne destinacije. V meniju kliknite Destinacije. Odprle se Vam bodo možnosti izbire vstopne ali izstopne destinacije. Kliknite želeno destinacijo. Odprla se Vam bo podstran z vsemi priljubljenimi destinacijami. Pod seznamom boste našli kvadratek, kjer lahko vnesete svojo destinacijo, v kolikor je ni na seznamu.

V: Kako vas lahko kontaktiram, v primeru da ima moj povezovalni prevoz zamudo ali pa bi rad-a spremenil-a čas odhoda?
O: Takoj, ko boste opravili rezervacijo, boste prejeli e-vozovnico. Na e-vozovnici boste imeli tudi številko za nujne primere.

V: Rezervacijo sem uspešno oddal, a nisem prejel potrditve rezervacije. Kaj naj naredim?
O: Potrditev rezervacije je avtomatska. Potrditev rezervacije boste prejeli na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob rezervaciji. V kolikor v 5-ih minutah ne boste prejeli potrditve v elektronski predal "prejeto", poglejte v "koš" ali "vsiljena pošta". Zaradi značilnosti teksta se dogaja, da Vaše nastavitve elektronskega predala razvrstijo potrditev rezervacije v vsiljeno pošto. Če ne najdete potrditve rezervacije tudi v teh predalih, ste morda narobe vnesli elektronski naslov. V tem primeru nas lahko pokličete na številko 0590 49990 vsak delavnik med 09.00 in 17.00 ali vikendih in praznikih med 09.00 in 13.00 in bomo naredili potrebne popravke, da dobite potrditev rezervacije.

V: Kako lahko storitev plačam?
O: Ob rezervaciji imate možnost izbire načina plačila. Plačate lahko v gotovini, po predračunu, s kreditno/debetno kartico.

V: Kako bom prejel-a račun?
O: Prosimo vnesite podatke na katerega naj se glasi račun ob rezervaciji. Tako boste prejeli račun za opravljeno storitev. Račun boste prejeli preko elektronske pošte v PDF formatu. Račun boste prejeli na ime in priimek osebe, ki je rezervacijo naredila. V kolikor želite, da se račun glasi na tretjo osebo ali podjetje, vse podatke za izstavitev računa vpišite v polje dodatne informacije.

V: Sem potovalni agent in bi rad plačal prevoz za moje stranke. Kako to naredim?
O: Plačate lahko na podlagi predračuna na poslovni račun ali s kreditno kartico. Kontaktirajte našo pisarno za več podrobnosti.

V: Sprejemate tudi večje skupine?
O: Sprejemamo manjše in večje skupine ne glede na število. Prosimo Vas, da nam posredujete Vaše povpraševanje, saj se vsaka skupina in destinacija razlikuje med seboj. Za natančno ponudbo potrebujemo tudi nekatere detaile, ki so osnova za točno ceno.

 




O nas

E-poštni naslov: info@transfer.si

Copyright © transfer.si
2013 - 2018 Vse pravice pridržane.


Informacije in rezervacije

Informacije in rezervacije:
info@transfer.si

Cards
Pošljite povpraševanje | Zemljevid strani | Piškotki Na VRH