REZERVACIJA PREVOZA
Naročilo preko spleta:
Naročilo preko spleta lahko opravite kadarkoli 24 ur na dan,
vse dni v letu. Naročilo lahko opravite za katerokoli destinacijo, ki je
v rezervacijskem sistemu. V kolikor v sistemu ni želene destinacije in
ustreza rezervacijskim kirterijem, nam lahko posredujete povpraševanje
preko elektronske pošte, ali nas pokličete na kontaktno številko.
Prevozi v rezervacijskem sistemu so lahko naročeni samo preko spleta.
Izjeme so pogodbene stranke, ali stranke s posebnim dogovorom. Naročilo
ni popolno, dokler ne prejmete potrditve naročila s strani našega
naročniškega oddelka. Ob potrditvi naročila boste prejeli dokument z
vsemi potrebnimi podatki o naročilu in vrsti plačila, ki ste ga izbrali.
Poslani dokument je priporočljivo natisniti, v kolikor Vas voznik
povpraša po njem zaradi identifikacije potnika. Spletno naročilo je
veljavno v kolikor je opravljeno vsaj 24 ur pred samim prevozom ali če
je dogovorjeno drugače.
Naročilo preko elektronske pošte:
V kolikor želena destinacija ni v našem rezervacijskem
sistemu, lahko naročilo opravite tudi preko elektronske pošte. Pošljite
povpraševanje za ponudbo. Ko Vam pošljemo ponudbo in je sprejemljiva za
Vas, morate poslati potrditev naročila s ponujenimi pogoji s povratno
elektronsko pošto. Naročilo ni potrjeno, dokler od naše naročniške
službe ne prejmete potrditve naročila. Hkrati boste prejeli dokument z
vsemi potrebnimi podatki o naročilu in vrsti plačila, ki ste ga izbrali.
Poslani dokument je priporočljivo natisniti, v kolikor Vas voznik
povpraša po njem zaradi identifikacije potnika.
Telefonska naročila:
Telefonska naročila bodo sprejeta samo v primeru, da željene
destinacije ni v rezervacijskem sistemu ali nimate možnosti poslati
povpraševanja preko elektronske pošte. Telefonska naročila se sprejemajo
samo za nujna naročila.
Nujna naročila:
Za nujna naročila se štejejo naročila za katere je potreben
prevoz v manj kot 24 ur in več kot 6 ur od prejema naročila (pri
nekaterih destinacijah je ta čas v manj kot 24 ur in več kot 1 ura).
Naročila za skupine, kjer je potreben minibus do 25 potnikov ali avtobus
nad 26 potnikov ne spadajo v to kategorijo. Naročilo lahko zavrnemo, v
kolikor ocenimo, da ne bomo uspeli pravočasno realizirati prevoza, ali
pa da obstaja sum, da prevoz ne bo plačan. Nujna naročila bodo sprejeta
glede na razpoložljivost vozil.
POBIRANJE POTNIKOV
Pobiranje potnikov na letališeih - individualni prevoz
Voznik bo čakal potnika v zgradbi za prihode potnikov, takoj
za črto prostega gibanja potnikov in ljudi. Voznik bo imel imensko tablo
z Vašim imenom oziroma predhodno dogovorjenim napisom. Potnike čakamo
do 30 minut po potrditvi, da je letalo pristalo. V tem času mora potnik
stopiti v stik z našim voznikom ali poklicati našo kontaktno številko za
nujne primere, ki je napisana na dokumentu, ki ste ga natisnili. V
kolikor potnik ne izpolni pogojev v tem odstavku, bomo smatrali, da
potnika ni bilo na letalu in smo s tem storitev opravili. V kolikor ima
potnik težave s prtljago, mora takoj obvestiti našo pisarno, da lahko
obvestimo voznika, da čaka tudi po poteku 30-ih minut. Čakanje do 30
minut je brezplačno, vsaka dodatno načeta enota (enota je 30 minut) se
dodatno zaračuna. Vsaka dodatno načeta enota se zaračuna 15,00 €, kar
bomo obračunali iz zahtevali plačilo preden se potniki odpeljejo. V
kolikor se ne izpolnijo pogoji v tem odstavku, se bo voznik odpeljal in s
tem smo storitev izpolnili. V tem primeru naročnik nima pravice
zahtevati povračila že plačanega prevoza. V kolikor naročnik zahteva, da
se voznik vrne na prej dogovorjeno mesto in ga počaka, se storitev
zaračuna kot novo naročilo za kar se plačilo opravi direktno vozniku
pred prevozom.
Pobiranje potnikov na letališčih - shuttle (transferni) prevoz
Voznik bo čakal potnika v zgradbi za prihode potnikov, takoj
za črto prostega gibanja potnikov in ljudi. Voznik bo imel imensko tablo
z Vašim imenom oziroma predhodno dogovorjenim napisom. V nekaterih
primerih Vas voznik ne bo mogel dočakati na dogovorjenem mestu. V tem
primeru boste prejeli SMS, kje boste srečali našega voznika. To se
lahko zgodi zaradi posebnih pogojev ustavljanja in parkiranja pred
letališkimi zgradbami. Potnike čakamo do 30 minut po potrditvi, da je
letalo pristalo. V tem času mora potnik stopiti v stik z našim voznikom
ali poklicati našo kontaktno številko za nujne primere, ki je napisana
na dokumentu, ki ste ga natisnili. V kolikor potnik ne naredi zgoraj
omenjenega, bomo smatrali, da potnika ni bilo na letalu in smo s tem
storitev opravili. V kolikor ima potnik težave s prtljago, mora takoj
obvestiti našo pisarno, da lahko obvestimo voznika zaradi zamude. S tem
si potnik zagotovi prvi prosti sedež na naslednjem shuttle (kombi)
vozilu katerega odhod je lahko poznejše od vozila, kjer je imel potnik
rezerviran sedež. V kolikor se ne izpolnijo pogoji v tem odstavku, se bo
voznik odpeljal in s tem smo storitev izpolnili. V tem primeru naročnik
nima pravice zahtevati povračila že plačanega prevoza.
Pobiranje potnikov na naslovnih v naseljih - individualni prevoz
Voznik se bo pripeljal na dogovorjen naslov ob dogovorjenem
času. Voznik bo počakal 10 minut. V kolikor potnik ne pride do voznika v
tem času, se bo voznik odpeljal in s tem je bila storitev opravljena. V
kolikor potnik obvesti voznika ali pisarno o zamudi, bo voznik čakal še
naprej, če je tako dogovorjeno. Čakanje do 10 minut je brezplačno,
vsaka dodatno načeta enota (enota je 30 minut) se dodatno zaračuna.
Vsaka dodatno načeta enota se zaračuna 15,00 €, kar bomo obračunali iz
zahtevali plačilo preden se potniki odpeljejo. V kolikor se ne izpolnijo
pogoji v tem odstavku, se bo voznik odpeljal in s tem smo storitev
izpolnili. V tem primeru naročnik nima pravice zahtevati povračila že
plačanega prevoza. V kolikor naročnik zahteva, da se voznik vrne na prej
dogovorjeno mesto in ga počaka, se storitev zaračuna kot novo naročilo
za kar se plačilo opravi direktno vozniku pred prevozom.
Pobiranje potnikov na naslovnih v naseljih - shuttle (transferni) prevoz
Voznik se bo pripeljal na dogovorjen naslov ob dogovorjenem
času. Voznik bo čakal največ 5 minut, zaradi urnika pobiranja potnikov
na več naslovnih. Možne so zamude shuttle (kombi) vozila do 10 minut
odvisno od števila pobiranj na različnih lokacijah in zamud potnikov.
Potnik je obvezen počakati voznika na dogovorjenem mestu, ali o zamudi
obvestiti voznika ali našo pisarno. V kolikor zaradi urnika ni možno
čakati dlje, se bo voznik odpeljal brez potnika. V kolikor bo zadostno
število prostih mest na naslednjem shuttle vozilu, bomo potnika pobrali z
naslednjim vozilom, ampak v tem primeru ne jamčimo pravočasnega prihoda
na letalo oz. ladjo. Potnika bomo obvestili o alternativni možnosti
prevoza (individualni prevoz). V kolikor se potnik strinja s ponujeno
alternativo in plača alternativno storitev po ceniku, bo ustrezno vozilo
potnika pobralo na dogovorjenem mestu. V kolikor se ne izpolnijo pogoji
v tem odstavku, se bo voznik odpeljal in s tem smo storitev izpolnili. V
tem primeru naročnik nima pravice zahtevati povračila že plačanega
prevoza.
Pobiranje v hotelih - individualni prevoz
Ko voznik prispe v hotel, bo pristopil do potnika in ga
pospremil do vozila. V kolikor voznik potnika ne prepozna ali ga ne vidi
v recepciji, se bo voznik obrnil za pomoč receptorju hotela. V kolikor
receptor ne bo mogel identificirati potnika, bo voznik počakal potnika
10 minut. V kolikor potnik ne pride do voznika v tem času, se bo voznik
odpeljal in s tem je bila storitev opravljena. V kolikor potnik obvesti
voznika ali pisarno o zamudi odhoda, bo voznik čakal še naprej, če je
tako dogovorjeno. Čakanje do 10 minut je brezplačno, vsaka dodatno
načeta enota (enota je 30 minut) se dodatno zaračuna. Vsaka dodatno
načeta enota se zaračuna 15,00 €, kar bomo obračunali iz zahtevali
plačilo preden se potniki odpeljejo. V kolikor se ne izpolnijo pogoji v
tem odstavku, se bo voznik odpeljal in s tem smo storitev izpolnili. V
tem primeru naročnik nima pravice zahtevati povračila že plačanega
prevoza. V kolikor naročnik zahteva, da se voznik vrne na prej
dogovorjeno mesto in ga počaka, se storitev zaračuna kot novo naročilo
za kar se plačilo opravi direktno vozniku pred prevozom.
Pobiranje v hotelih - shuttle (transferni) prevoz
Voznik se bo pripeljal pred hotel ob dogovorjenem času.
Voznik bo čakal največ 5 minut, zaradi urnika pobiranja potnikov na več
naslovnih. Možne so zamude shuttle (kombi) vozila do 10 minut odvisno od
števila pobiranj na različnih lokacijah in zamud potnikov. Potnik je
obvezen počakati voznika pred hotelom, ali o zamudi obvestiti voznika
ali našo pisarno. V kolikor zaradi urnika ni možno čakati dlje, se bo
voznik odpeljal brez potnika. V kolikor bo zadostno število prostih mest
na naslednjem shuttle vozilu, bomo potnika pobrali z naslednjim
vozilom, ampak v tem primeru ne jamčimo pravočasnega prihoda na letalo
oz. ladjo. Potnika bomo obvestili o alternativni možnosti prevoza
(individualni prevoz). V kolikor se potnik strinja s ponujeno
alternativo in plača alternativno storitev po ceniku, bo ustrezno vozilo
potnika pobralo na dogovorjenem mestu. V kolikor se ne izpolnijo pogoji
v tem odstavku, se bo voznik odpeljal in s tem smo storitev izpolnili. V
tem primeru naročnik nima pravice zahtevati povračila že plačanega
prevoza.
Pridržujemo si pravico preklicati shuttle prevoz, ki je predviden za realizacijo, če je nezadostno število potnikov. V tem primeru bo potniku ponujena možnost spremembe rezervacije v individualni prevoz. Stornacija prevoza se pošlje na elektronski naslov, ki je bil vnešen ob rezervaciji. Zato je zelo pomembno, da potnik preveri, ali je elektronski naslov pravilno napisan. Stornacija je veljavna, če je poslana najmanj 12 ur pred prevozom na elektronski naslov v rezervaciji in najmanj 6 ur s sms na mobilno kontaktno številko vnešeno v rezervaciji.
ČAS POBIRANJA ZA PREVOZ NA LETALIŠČE ALI PRISTANIŠČE
Vsi časi pobiranj potnikov v dokumentu potrditve naročila so
priporočeni časi za pravočasen prihod na želeno destinacijo. Izjema je
shuttle prevoz, katerega čas pobiranja določimo mi, zaradi obveznosti do
drugih potnikov, ki se peljejo z istim vozilom. Čas, ki ga mi
priporočimo Vas zagotavlja pravočasen prihod na želeno destinacijo. V
kolikor se potnik odloči sprejeti priporočen čas pobiranja in kljub temu
zamudi povezovalni prevoz (odhod letala, ladje, avtobusa, vlaka), se
prevoznik zaveže, da bo na lastne stroške potniku omogočil nadaljnje
potovanje. Podjetje bo omogočilo potovanje z lastnim vozilom ali z istim
prevoznim sredstvom, katerega je potnik zamudil. V kolikor potnik
spremeni priporočeni čas odhoda na poznejši čas, podjetje ne garantira
pravočasnega prihoda na želeno destinacijo. Kljub poskusom pravočasnega
prihoda na želeno destinacijo, vozniku ne bo dovoljeno kršiti cestno
prometnih predpisov. Čas pobiranja se lahko spremeni samo v dogovoru z
nami. Čas pobiranja se ne sme spreminjati v manj kot 12-ih urah pred
odhodom, razen v izjemnih primerih in če je to dogovorjeno z nami. V
kolikor je zahteva s strani potnika, da je odhod zgodnejši od
priporočenega časa, si pridržujemo pravico do dodatnega plačila, če se
zaradi navedenega prekriva čas pobiranja drugega potnika z istim
vozilom.
PRTLJAGA
Potnik je ob naročilu dolžan prijaviti dodatno prtljago,
prekomerno velikost ali izjemne oblike prtljage, ki ni standardna
prtljaga. Standardna prtljaga je potovalni kovček dimenzij 60 cm x 40 cm
x 20 cm. Potnik ima lahko pri sebi samo en kos do velikosti standardne
prtljage in osebno ročno torbo. Vsa dodatna prtljaga se plača dodatno po
ceniku prevoznika in se plača takoj vozniku pred odhodom. Voznik lahko
zavrne neprijavljeno dodatno prtljago, v kolikor bi to vplivalo na
udobno potovanje. V tem primeru bo voznik kontaktiral pisarno, da se za
potnika najde sprejemljiva rešitev za dodatno prtljago. Vsi dodatni
prevozi prtljage se zaračunajo posebej po ceniku, odvisno od možnosti
vrst prevoza za dodatno prtljago. V kolikor potnik ne sprejme nobenega
predloga podjetja za prevoz dodatne prtljage, podjetje ni dolžno
omogočiti prevoz potnika in s tem se smatra, da je bil prevoz opravljen
in potnik ne more zahtevati povračila plačila za prevoz.
UPORABA STORITEV
Od vseh uporabnikov naših storitev se pričakuje, da se bodo
obnašali spošljivo, uglajeno in družbenim normam sprejemljivo. Nobenemu
uporabniku se ne bo dovoljevalo da moti, žali (verbalno ali psihično)
druge uporabnike naših storitev ali zaposlene v podjetju. Uporabnik
storitev, ki je moteč do drugih bo nemudoma odstranjen iz vozila ali iz
njegove skupine brez povračila plačane storitve.
Ni dovoljeno prepričevati zaposlene v podjetju, da kršijo
predpise in zakone držav, v katerih se storitev opravlja. V kolikor je
uporabnik storitev vztrajen pri svojem vedenju, ga lahko zaposleni
odstrani iz vozila. Zaposleni se lahko tudi odloči, da naznani
uporabnika primernim organom, v kolikor so kršeni lokalni predpisi in
zakoni.
V kolikor se tekom opravljanja storitve ali po njej ugotovi,
da je bila povzročena škoda na opremi in vozilih podjetja, bo od
uporabnika (v kolikor mu je dokazana krivda) zahtevano, da povrne
stroške odprave škode, takoj na mestu. V kolikor uporabnik storitve ni
zadovoljen z oceno škode, bo cenitev opravila strokovno usposobljena
oseba za oceno škode. Ocena škode bo opravljena pri zavarovalnici
podjetja, kjer so vozila in oprema zavarovana. Uporabnik storitev bo
moral položiti depozit v višini nestrokovno ocenjene škode s strani
podjetja, dokler se cenitev ne opravi pri zavarovalnici, v kolikor je
znesek nestrokovne ocene škode izpodbijan s strani upoabnika storitve. V
vozilih podjetja ni dovoljeno piti nobenih pijač ali jesti hrane.
Podjetje bo predvidelo postanke, v kolikor je potovanje daljše od dveh
ur. Vsak postanek bo dovolj dolg, da se lahko potniki okrepčajo, pojejo
ali opravijo svoje potrebe. Postanki načeloma niso daljši od 15 minut,
če ni drugače dogovorjeno z vsemi potniki. Čas potovanja in postanki so
tudi določeni v predpisih, ki jih mora prevozno podjetje izpolnjevati,
da lahko prevoze opravi. Prevoznik ne sme kršiti nobenih predpisov in
zakonov, ki določajo čas potovanja, hitrost in postanke.
V kolikor potnik ne bo spoštoval navodil podjetja glede hrane
in pijače v vozilih, in bo ugotovljeno, da je vozilo prekomerno
umazano, bo uporabnik moral pokriti stroške čiščenja celotne notranjosti
vozila.
PLAČILA IN STORNACIJE
PLAČILO Z GOTOVINO
Prevoz plačate vozniku ob prevozu v gotovini.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Prevoz plačate predračunom - s predhodnim nakazilom na:
Nova Ljubljanska banka d.d., Trg republike 2, 1000 Ljubljana
SWIFT: LJBASI2X
IBAN: SI56 0201 0025 5067 674
PLAČILO S KARTICAMI (MasterCard, Maestro, Visa, Visa-Electron, Activa, American Express)
Obveščamo vas, da pri naročanju prevozov bomo kmalu
uvedli tudi možnost plačila s plačilnimi karticami. Nov sistem spletnega
plačevanja omogoča, da se podatki o plačilni kartici vnašajo izključno
na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa
oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato
preusmerjeni na varne spletne strani, ki jih upravlja procesni center
Activa in banka Koper s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.
Novost predstavljajo storitve varnega spletnega plačevanja
mednarodnih kartičnih sistemov Visa in MasterCard. Blagovni znamki
Verified by Visa in MasterCard SecureCode1 omogočata, da lahko z uporabo
vaše plačilne kartice vsak spletni nakup dodatno zaščitite z uporabo
varnostnih protokolov sistema 3DSecure. V Sloveniji so storitvi Verified
by Visa in Mastercard SecureCode podprle vse banke sistema Activa pa
tudi nekatere druge Slovenske banke.
Povezavi do za imetnika koristnih informacij o sistemu MasterCard SecureCode in Verified by Visa.
Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno
poslovanje, neodvisno od vrste kartice – bodisi kreditne ali debetne.
Vse storitve je potrebno plačati po predračunu ali s
karticami, če ni dogovorjeno drugače. Izjema so posredniki,
turistične agencije, potovalne agencije, prevozna podjetja, podjetja in
posamezniki, ki imajo z nami podpisano pogodbo. Pogodbene stranke imajo
dogovorjene plačilne roke.
Vse stornacije vsaj 7 dni
pred pričetkom opravljanja storitve. Takrat se stornacija smatra za
pravočasno in je naročnik upravičen do polnega povračila vplačanih
storitev. Stornacije ki so opravljene 3-7 dni pred pričetkom opravljanja
storitev, si pridržujemo pravico zadržati 50% vplačila za naročene
storitve. Stornacije, ki so opravljene v manj kot treh dneh pred
pričetkom opravljanja storitev, si pridržujemo pravico zadržati celotno
vplačilo za naročene storitve.
ZAVRAČANJE ODGOVORNOSTI
Kot podjetje bomo naredili vse, kar se pričakuje, da bo
storitev opravljena brezhibno. Podjetje ne sprejema odgovornosti za
nepredvidene dogodke ali dejanja, ki jih povzroči drugo podjetje,
ustanova ali individualna oseba ali so dejavnik naravni dogodki, ki
lahko povzročijo nepravočasen prihod na želeno destinacijo. Enako velja
tudi za primer, da potnik ne pristopi vozniku, kot je določeno v
prejšnjih odstavkih. V tem primerih povračilo plačila za naročeno
storitev ni možno.
UPORABA POTRDILA O POTRJENI REZERVACIJI
Potrdilo o potrjeni rezervaciji je dokument, ki ga
nekateri poznajo pod izrazom >voucher<. Voucher ni prenosljiv na
drugo osebo. V primeru rezervacije za skupino, je voucher izdan na ime
vodje skupine. V kolikor vodja skupine ne more biti prisoten v skupini,
lahko skupina uporabi voucher izključno s pisnim dovoljenjem vodje
skupine, da voucher lahko uporabljajo. Tako pisno dovoljenje mora biti
poslano iz istega elektronskega naslova, kot vsa dotedanja dopisovanja
do rezervacije. Pridržujemo si pravico, da kontaktiramo nosilca
voucherja in potrdimo istovetnost pisnega dovoljenja za uporabo
voucherja. V primeru nepravilnosti si pridržujemo pravico zavrniti
opravljanje storitve. Nosilec voucherja mora pravočasno zagotoviti vse
potrebne informacije za brezhibno izvedbo storitve in so bile zahtevane s
strani našega podjetja.
PRITOŽBE IN SPORI
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov,
- Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja
pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko
poveže telefonsko ali po
elektronski pošti.
- Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,
sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o
poteku postopka,
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora,
vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko
vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.
To je tudi glavna
ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo
sporazumno.
After Fly transfer - transfer.si